DOSTAWA TOWARU

DOSTAWA TOWARU

Szacuje się, że wartość polskiego e-commerce w 2015 roku to 33 miliardy złotych. Rok wcześniej, jak podaje firma PMR, przychody e-handlu w naszym kraju przekroczyły 27 miliardów złotych. Nic dziwnego, że również operatorzy pocztowi coraz śmielej spoglądają na polski handel w sieci.

 

mailbox-378092__180Obroty handlu internetowego w Polsce zwiększają się co roku o 15%. To oznacza, że nieustannie wzrasta również ilość paczek z towarami do doręczenia. Jeszcze kilka lat temu usługi kurierskie dla sklepów działających online realizowały przeważnie wyspecjalizowane firmy kurierskie. Obecnie coraz większy udział w dostawach mają także operatorzy pocztowi i to nie tylko niedawny monopolista, ale również jego konkurencja.

 

Rosnące zainteresowanie zakupami w sieci to również rosnąca konkurencja wśród samych sklepów internetowych. Wygrywają te, które nie tylko mają atrakcyjną ofertę, ale również cieszą się zaufaniem. Częścią tego zaufania są kwestie logistyczne i dostawa towaru. Dlatego sprzedawcy działający w sieci nie mogą sobie pozwolić na żadne opóźnienia lub wysokie koszty dostarczenia zakupów. To duże pole do popisu dla prywatnych operatorów pocztowych, którzy niejednokrotnie oferują również tanie usługi kurierskie i są pod tym względem konkurencyjni w stosunku do firm kurierskich. Dodatkowo duże inwestycje w unowocześnienie procesów logistycznych pozwoliły im znacząco skrócić i usprawnić dostawę towarów realizowaną na zlecenie sklepów internetowych. Te ostatnie coraz chętniej korzystają z alternatywnych operatorów pocztowych, o czym można się osobiście przekonać, robiąc zakupy online.

0 comments on “DOSTAWA TOWARUAdd yours →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *