Wartość produktu w stosunku do usługi

Jeśli chodzi o przesyłki to możemy tu mieć do czynienia z dość prozaicznym przypadkiem. Przypuśćmy bowiem, że interesuje nas jakiś drobny i tani gadżet. Zamawiamy go online i czekamy na listonosza, albo kuriera. Ten dostarcza nam paczkę, a my płacimy za usługę więcej, niż w rzeczywistości wart jest produkt, który to przyszło nam zamówić. Taki gadżetem może być choćby skromne etui na telefon komórkowy.

paczkomatPomijając jednak ewentualne przykłady rozważmy opcję dwóch typów przesyłek, które to w przypadku produktów nazwiemy paczkami. Mamy bowiem paczki priorytetowe i paczki ekonomiczne. Najprostszym i najszybszym wyjaśnieniem będzie tu to, że przesyłki priorytetowe dochodzą do nas szybciej, ale są droższe, a ekonomiczne dochodzą do nas dłużej, ale są tańsze. I w tym przypadku przy priorytecie może się właśnie zdarzyć, że koszt usługi przekroczy wartość produktu. Trzeba jednak pamiętać o tym, że wszystko jest tak skonstruowane, żeby mimo wszystko łączna cena nie odbiegała tu znacznie od tej obowiązującej w normalnym sklepie. Często zatem produkt taki jest sprzedawany taniej jeśli wybierzemy właśnie sklep internetowy. Dopłacimy za jego dostarczenie, ale nie musimy się wówczas ruszać z domu, ewentualnie idziemy po odbiór na pocztę, bez tułania się po sklepach i szukania towaru, który to może nie być dostępny w normalnej sprzedaży. Często bowiem jest tak, że  w sieci oferowane są produkty, które normalnie jest trudniej dostać.

0 comments on “Wartość produktu w stosunku do usługiAdd yours →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *