Aż 72% polskich internautów regularnie dokonuje zakupów w internecie – tak wynika z raportu „E-commerce Polska 2020” przygotowanego przez firmę Gemius. Jeśli jednak chodzi...
Zakupy online przebiegają nieco inaczej niż te dokonywane w sklepach stacjonarnych. Przede wszystkim konsumenci nie są w stanie dotknąć interesujących ich produktów, zobaczyć koloru...
Polacy coraz częściej dokonują zakupów w internecie, a stały rozwój e-commerce przekłada się na większą liczbę sklepów internetowych. Możliwość zakupu dowolnego produktu i dostarczenia...
Raporty badań rynku e-commerce ukazujące się systematycznie jednoznacznie pokazują, że coraz częściej i chętniej kupujemy przez internet. W 2021 roku już ponad 70% polskich...
Dobrze skonstruowane drzewo kategorii pozwala płynnie poruszać się po sklepie internetowym nawet osobie, która pierwszy raz odwiedza witrynę. W strukturze takiej domeny powinien znaleźć...
User experience (UX) powinno stanowić trzon każdej firmy, nie tylko tej z branży e-commerce. Obsługa klienta to decydujący czynnik podczas zawierania większości transakcji. Można...
Newslettery stały się dziś niejako standardem i nieodłącznym elementem działań marketingowych. Niosą ze sobą szereg korzyści, przez co ilość subskrybentów sukcesywnie rośnie. Większość z...
Prowadzenie sprzedażowych działań marketingowych jest niezwykle ważne w procesie pozyskiwania nowych klientów sklepów internetowych. Kluczowym elementem sprzedaży jest zaspokojenie potrzeb konsumentów, którzy zadowoleni z...
Jednym z kanałów sprzedaży internetowej może być marketplace. Czym różni się od typowego sklepu internetowego? Jak działa i czy warto udostępniać swoje towary właśnie...
Jakie czynniki wpływają na popularność sklepów internetowych? Zamówienia będą składane przez klientów chętniej, jeżeli będą mogli utożsamić się z marką lub produktami. W branży...